Javascript DHTML Drop Down Menu Powered by dhtml-menu-builder.com
Ένταξη του ΤΕΙ Ηπείρου στην εφαρμογή Uniway
Τόκη Ευγενία


Προσωπικά Στοιχεία
Τόκη Ευγενία του Ιωάννη
Πτυχιούχος Επιστήμης Ηλεκτρονικών Υπολογιστών
Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
MSc in Language, Speech and Auditory Processing

Επίκουρος Καθηγήτρια Τμήματος Λογοθεραπείας
ΤΕΙ Ηπείρου

Τηλ. 2651050720
E-mail:



ΘΗΤΕΙΑ ΣΤΟ ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ
1/2003–12/2014
Καθηγήτρια Εφαρμογών στο Τμήμα Λογοθεραπείας, του Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, με ειδικότητα
Εφαρμογές Τεχνολογιών Η/Υ στην Ομιλία, Ακουστική και Γλώσσα
12/2014–Σήμερα Επίκουρος Καθηγήτρια με γνωστικό αντικείμενο «Εφαρμοσμένη Πληροφορική στην αξιολόγηση διαταραχών προφορικού λόγου παιδιών προσχολικής ηλικίας»



ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
20/7/2011
Διδάκτωρ του Π.Τ.Ν. Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
13/2/1998 Πτυχίο Παιδαγωγικής Κατάρτισης
(ΣΕΛΕΤΕ Πατρών)
13/12/1997

MSc in Language, Speech and Auditory Processing
(University Of Sheffield, Dept. Of Computer Science, UK)

3/7/1992 Πτυχίο στην Επιστήμη των Ηλεκτρονικών Υπολογιστών
(Kingston University, UK)
Πανεπιστημιακή Εκπαίδευση 4ετους φοίτησης.


ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΡΓΟ

  1. Μεταπτυχιακό επίπεδο (2015 - σήμερα) Τμήμα Λογοθεραπείας
    • Τεχνολογία Ανάλυσης Φωνής, Αντήχησης και Ομιλίας
    • Ανάπτυξη Ψηφιακών Δεξιοτήτων για την Λογοθεραπευτική Κλινική Πράξη
    • Σχεδιασμός και παρουσίαση Κλινικής Έρευνας (συνυπευθυνότητα)
  2. Προπτυχιακό Επίπεδο (2013-σήμερα) Τμήμα Λογοθεραπείας
    • Χειμερινό εξάμηνο: Διάγνωση και Θεραπεία διαταραχών προφορικού λόγου μέσω Νέων Τεχνολογιών, Πληροφορική Υγείας, Γλωσσική Ανάπτυξη
    • Εαρινό εξάμηνο: Εφαρμογές Η/Υ στη λογοπαθολογία, Μεθοδολογία έρευνας στις επιστήμες συμπεριφοράς, Αναπτυξιακές Γλωσσικές Διαταραχές                 


ΣΥΓΓΡΑΦΙΚΟ ΕΡΓΟ

Διδακτικά Βιβλία

  • Dwight, D. (2015). Βασικές Δεξιότητες Λογοθεραπευτικής Παρέμβασης (Ε.Ι. Τόκη. Επιμ.). Πάτρα: Γκότσης. (Το πρωτότυπο έργο δημοσιεύτηκε το 2014). ISBN: 9789609427494
  • Τόκης, Ι.Ν. και Τόκη, E. Ι., (2006). Πληροφορική Υγείας, Εκδόσεις Τζιόλα, Θεσσαλονίκη. Τόκη, E. Ι., (2003).
  • Εφαρμογές Η/Υ και Νέων Τεχνολογιών στη Λογοπαθολογία, Εκδόσεις ΤΕΙ Ηπείρου, Ιωάννινα.
  • Τόκης, Ι.Ν. και Τόκη, E. Ι., (2002). Εισαγωγή στη Πληροφορική, Εκδόσεις ΤΕΙ Ηπείρου, Ιωάννινα.


Δημοσιεύσεις σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά με κριτές

  1. Toki, E.I., Fakitsa, P., Kiritsis, A., Drosos D., Karvouni E., Voulgaris, S.G., Giannopoulos, S. (2014). Aphasia e-diagnosis: Logos-Aphasia diagnostic tool: A pilot study in adults with neurological disorders. Neurology, 23: 4-2014, 23-28.
  2. Toki, E. I. and Pange, J. (2014). ICT use in early childhood education: Storytelling. Tiltai, 66(1), 183-192.
  3. Toki, E.I., Zakopoulou, V. and Pange, J. (2014). Preschoolers’ learning disabilities assessment: New perspectives in computerized clinical tools. Sino-US English Teaching 11(6), 401-410.
  4. Liu, X., Toki, E.I. and Pange, J. (2014). The Use of ICT in Preschool Education in Greece and China: A Comparative Study. Procedia - Social and Behavioral Sciences, Elsevier, 112 ( 2014), 1167-1176.
    http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877042814012981
  5. Toki, E.I. (2013). Multimedia Technology for Speech and Language Diagnosis and Therapy. Socialinis darbas, 12 (2), 330-339.
  6. Toki, E.I. and Pange, J. (2013). Social Learning Theories as tools for learning in an ICT educational system. The Online Journal of New Horizons in Education, 3(1), 53-55.
    http://www.tojned.net/pdf/v03i01/v03i01-07.pdf
  7. Toki, E. I., Pange, J., and Mikropoulos, T. A. (2012). An Online Expert System for Diagnostic Assessment Procedures on Young Children's Oral Speech and Language. Procedia Computer Science, 14(0), 428-437. doi: http://dx.doi.org/10.1016/j.procs.2012.10.049
  8. Toki, E.I., Drosos K. and Simitzi D. (2012). Development of digital multimedia resources to support early intervention for young children at-risk for learning disabilities. Pedagogy – theory & praxis, 5, 129-142.
  9. Toki, E.I. and Pange, J. (2012). Traditional and Computer-Based evaluation of preschoolers’ oral language in Greek - A review of the literature. Sino-US English Teaching 9(1), 840-845.
  10. Pange, J., Lekka, A. and Toki, E. I. (2010). Different Learning Theories applied to diverse learning subjects. A pilot study. Procedia - Social and Behavioral Sciences, Elsevier, 9, 800–804.
  11. Toki, E. I. and Pange, J. (2010). The design of an Expert System for the e-assessment and treatment plan of preschoolers’ speech and language disorders, Procedia - Social and Behavioral Sciences, Elsevier, 9(0), 815-819. doi: 10.1016/j.sbspro.2010.12.240
  12. Toki, E. I. and Pange, J. (2010). E-learning activities for articulation in speech language therapy and learning for preschool children, Procedia - Social and Behavioral Sciences,  2(2), 4274-4278. doi: 10.1016/j.sbspro.2010.03.678


Άρθρα σε δημοσιευμένα πρακτικά διεθνών συνεδρίων (με κριτές)

  1. Sypsas, A., Toki, E., & Pange, J. (2015, November). Supporting undergraduate students via Webinars. In Interactive Mobile Communication Technologies and Learning (IMCL), 2015 International Conference on IEEE. pp. 227-231.
  2. Τσώνη Ρ., Τσολακίδης Κ.,  Τόκη Ε., & Παγγέ. T. (2015). Απόψεις φοιτητών συμβατικής εκπαίδευσης για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Πρακτικά 2ου Διεθνούς Συμποσίου Προσχολικής Παιδαγωγικής: Μετασχηματιστική Παιδαγωγική και Μάθηση στην Παιδική Ηλικία.
  3. Toki, E., & Tafiadis, D. C. (2014, November). Identification of plagiarism by Greek higher education students. Do I cheat?. In Interactive Mobile Communication Technologies and Learning (IMCL), 2014 International Conference on IEEE, pp. 364-367.
  4. Σταύρου, Α., Τόκη, Ε., Παγγέ, Τ. (2013). Η τεχνολογία ως μέσο προσέγγισης της λογοτεχνίας στο Νηπιαγωγείο.  ΙΕ΄ Διεθνές Συνέδριο Της Παιδαγωγικής Εταιρείας Ελλάδος: International Scientific Conference eRA-8 «Η Συμβολή της Τεχνολογίας στην Επιστήμη, την Οικονομία, την Κοινωνία και την Εκπαίδευση», 23-25 Σεπτεμβρίου 2013, Πειραιά.
  5. Τόκη, Ε., Σύψας, Α., Παγγέ, Α. και Παγγέ, Τ. (2013). Απόψεις των φοιτητών για την ηλεκτρονική μάθηση και τα Webinars. In Proceedings of 7th International Conference in Open and Distance Learning 8-10 November 2013, Athens Learning Methodologies, 2(A), pp. 27-35.
  6. Pange, J., Toki, E.I. and Lekka, A. (2011). Distance learning: a myth or a necessity for educators? In Proceedings of IADIS International Conference on Higher Education 2011, Shanghai, China, 8 - 10 December  2011, pp.80-84.
  7. Papaioannou, A.; Pange, A.; Toki, E. and Pange, J. (2011). Newspapers in Lifelong Learning Settings. In International Conference in Open and Distance Learning.
    Retrieved from http://icodl.openet.gr/index.php/icodl/2011/paper/view/87/78
  8. Toki, E.I., Pange, J., Zakopoulou, V. and Ziavra, N. (2011). Learning Disabilities: Two Innovative Methods in Diagnosis at an early stage in Greece and the possibility of online technology. Proceedings of International Symposium “Modern trends in Speech and Language Therapy”, 28-30 October, 2011, Blagoevgrad, Bulgaria, pp. 40-48.
  9. Τόκη, Ε.Ι., & Παγγέ, Τ. (2011). Αξιολόγηση της Ηλεκτρονικής Παρουσίας Προγραμμάτων Εκπαίδευσης και Επιμόρφωσης μέσα από Ιστοσελίδες των Τμημάτων Ανώτατης Εκπαίδευσης. Στο Β. Οικονομίδης (επιμ.) Εκπαίδευση και επιμόρφωση εκπαιδευτικών. Θεωρητικές και ερευνητικές προσεγγίσεις (σελ. 462 – 472). Αθήνα: Πεδίο.
  10. Koulouktsis, I., Toki, E.I. and Pange, J. (2010). The exploitation of blogs in the educational process [in Greek: Η αξιοποίηση των Ιστολογίων (blogs) στην εκπαιδευτική διαδικασία]. Proceedings of the 2nd International Conference of Early Childhood Education "Advances in Early childhood Education", 22-24 October 2010, Ioannina.
  11. Simitzi, D., Toki, E.I. and Drosos, K. (2010). The development of a software prototype for children with learning difficulties: an intervention on phonology [in Greek: Δημιουργία πρωτοτύπου Λογισμικού Παρέμβασης για την υποστήριξη γραφοφωνολογίας και ανάγνωσης παιδιών πρωτοσχολικής ηλικίας με μαθησιακές δυσκολίες]. Proceedings of the 2nd International Conference of Early Childhood Education "Advances in Early childhood Education", 22-24 October 2010, Ioannina.
  12. Toki, E.I. and Pange, J. (2009). Exploiting the possibility of online courses for speech and language therapy and learning, in Lionarakis, A. (Eds.). Proceedings of 5th International Conference in Open & Distance Learning 27-29 November, 2009- Athens, Greece. A Publication of the Hellenic Network of Open & Distance Education, vol. D, part B, pp. 270-275, ISBN: 978-960-87597-1-8, ISSN 1792-1007.  
  13. Toki, E.I. Pange A. and Pange J. (2009). The necessity of ICT literacy in Undergraduate Educational Departments students. Research, Reflections and Innovations in Integrating ICT in Education, pp 1437-1441. LISBON 2009.
  14. Τόκη, E.I. (2008). Χρήση του διαδικτύου σε δραστηριότητες μάθησης στο νηπιαγωγείο για την ιστορική και πολιτιστική κληρονομιά – Αρχοντικά Ηπείρου και Νοτίου Αλβανίας, Πρακτικά  Συνεδρίου «Παραδοσιακή αρχιτεκτονική της διασυνοριακής περιοχής – ιστορική και πολιτιστική κληρονομιά», Ιωάννινα, 11-12 Οκτωβρίου 2008.
  15. Pange, Α., Toki, E.I. and Pange, J. (2008). Are University Students Ready For M-Learning? A Pilot Study In Greece. IADIS International Conference Mobile Learning 2008 Proceedings, 11 – 13th  April 2008.
  16. Toki, E.I. and  Pange, J. (2006). A Comparative Study of Two Learning Methods: Collaborative Learning Versus Nearest Neighbor Learning, EISTA 2006 Proceedings, 20-23 July 2006, Orlando, Florida, USA


Ανακοινώσεις σε διεθνή και εθνικά συνέδρια και δημοσιεύσεις σε τόμους περιλήψεων (σε συνέδρια με κριτές)

  1. Τόκη, Ε.Ι. (2014).  Νέες Τεχνολογίες και Διαταραχές Λόγου. 24ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Πανελλήνιας Αντικωφωτικής Και Λογοθεραπευτικής Οργάνωσης με Θέμα: «Ειδική Αγωγή και εκπαίδευση ως η κατ’ εξοχήν περιοχή δοκιμασίας και ανάδειξης των ηθικών και κοινωνικών αξιών», Ιωάννινα, 29 - 30 Νοεμβρίου 2014.
  2. Τόκη, Ε.Ι. και Παγγέ, Τ. (2012).  Μοντέλα μάθησης ως γνωστικές διαδικασίες στην ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών σε διαδικασίες αποκατάστασης διαταραχών λόγου παιδιών σχολικής ηλικίας.   3ο  Πανελλήνιο Συνέδριο Γνωστικής Ψυχολογίας ‘Σκέψη & Μάθηση’  με Θέμα: «ΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ: ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ-ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ», Ιωάννινα, 29 Μαρτίου- 1 Απριλίου 2012.
  3. Toki, E.I. and Pange, J. (2010). Self-evaluation and nearest neighbour learning as tools for learning in an ICT educational system. E-Proceedings of the 6th National & International HSSS Conference "Systemic Approaches in Social Structures", 23 - 26 June, 2010, Mitilini, Greece.
  4. Τόκη Ε.Ι., Δογορίτη Ε. και Παγγέ Τ. (2009). Αξιολόγηση της Ηλεκτρονικής Παρουσίας Προγραμμάτων Εκπαίδευσης και Επιμόρφωσης μέσα από Ιστοσελίδες Των Τμημάτων Ανώτατης Εκπαίδευσης, Πρακτικά Επιστημονικού Συνεδρίου με θέμα «Εκπαίδευση και Επιμόρφωση του Εκπαιδευτικού», Ρέθυμνο, 22-23 Μαΐου 2009.
  5. Δογορίτη Ε., Τόκη Ε.Ι. και Παγγέ Τ. (2009). Αξιολόγηση Ιστότοπων για τη Διδασκαλία της Αγγλικής Γλώσσας στην Ελλάδα, Πρακτικά Επιστημονικού Συνεδρίου με θέμα «Εκπαίδευση και Επιμόρφωση του Εκπαιδευτικού», Ρέθυμνο, 22-23 Μαΐου 2009.
  6. Toki, E.I. and Plachouras, K. (2008). LOGOS – APHASIA: A computerized tool designed to be used by the speech and language pathologist for the assessment of Aphasia in Greek. Πρακτικά 2ου επιστημονικού συνέδριου με θέμα «Ελληνική Γλώσσα και Διαταραχές», 31 Μαΐου και 1 Ιουνίου 2008, Τμήμα Λογοθεραπείας, ΤΕΙ Πατρών, Πάτρα.
  7. Toki, E.I. and Plachouras, K. (2008). The Development of LOGOS – APHASIA:
    an innovative computerized tool for assessment processes of Aphasia in Greek, Πρακτικά 4ου Εθνικού Συνεδρίου της ΕΕΣΜ, Ιωάννινα, 29-31 Μαΐου 2008.
  8. Τόκη, Ε.Ι. και Παγγέ, Π. (2007). Nearest Neighbor Learning: 
    A learning model and an e-learning experience, Πρακτικά 3ου Συνεδρίου Ελληνικής Εταιρείας Συστημικών Μελετών, Πειραιάς, 26-28 Μαΐου 2007.
  9. Παγγέ, Π. και Τόκη, Ε.Ι. (2006). Ελληνικά Δίκτυα Μουσείων και E-learning, Πρακτικά 2ου Συνεδρίου Ελληνικής Εταιρείας Συστημικών Μελετών, Χίος, 25-27 Μαΐου 2006.
  10. Pange, J., Toki, E.I. and Lekka, A. (2011). Distance learning: a myth or a necessity for educators? In Proceedings of IADIS International Conference on Higher Education 2011, Shanghai, China, 8 - 10 December  2011.
  11. Papaioannou, A.; Pange, A.; Toki, E. and Pange, J. (2011). Newspapers in Lifelong Learning Settings. In International Conference in Open and Distance Learning.
    Retrieved from http://icodl.openet.gr/index.php/icodl/2011/paper/view/87/78
  12. Toki, E.I., Pange, J., Zakopoulou, V. and Ziavra, N. (2011). Learning Disabilities: Two Innovative Methods in Diagnosis at an early stage in Greece and the possibility of online technology. Proceedings of International Symposium “Modern ttrends in Speech and Language Therapy” , 28-30 October, 2011, Blagoevgrad, Bulgaria, pp. 40-48.
  13. Τόκη Ε.Ι., και Παγγέ Τ. (2011). Αξιολόγηση της Ηλεκτρονικής Παρουσίας Προγραμμάτων Εκπαίδευσης και Επιμόρφωσης μέσα από Ιστοσελίδες Των Τμημάτων Ανώτατης Εκπαίδευσης, στο Β. Δ. Οικονομίδης (επιμ.), Εκπαίδευση και Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών θεωρητικές και εκπαιδευτικές προσεγγίσεις, (σελ 462-471). Πεδίο: Αθήνα.
  14. Koulouktsis, I., Toki, E.I. and Pange, J. (2010). The exploitation of blogs in the educational process [in Greek: Η αξιοποίηση των Ιστολογίων (blogs) στην εκπαιδευτική διαδικασία]. Proceedings of the 2nd International Conference of Early Childhood Education "Advances in Early childhood Education", 22-24 October 2010, Ioannina.
  15. Simitzi, D., Toki, E.I. and Drosos, K. (2010). The development of a software prototype for children with learning difficulties: an intervention on phonology [in Greek: Δημιουργία πρωτοτύπου Λογισμικού Παρέμβασης για την υποστήριξη γραφοφωνολογίας και ανάγνωσης παιδιών πρωτοσχολικής ηλικίας με μαθησιακές δυσκολίες]. Proceedings of the 2nd International Conference of Early Childhood Education "Advances in Early childhood Education", 22-24 October 2010, Ioannina.
  16. Toki, E. I. and Pange, J. (2009). Exploiting the possibility of online courses for speech and language therapy and learning, in Lionarakis, A. (Eds.). Proceedings of 5th International Conference in Open & Distance Learning 27-29 November, 2009- Athens, Greece. A Publication of the Hellenic Network of Open & Distance Education, vol. D, part B, pp. 270-275, ISBN: 978-960-87597-1-8, ISSN 1792-1007.  
  17. Toki, E. I. Pange A. and Pange J. (2009). The necessity of ICT literacy in Undergraduate Educational Departments students. Research, Reflections and Innovations in Integrating ICT in Education, pp 1437-1441.
  18. Τόκη, E. I. (2008). Χρήση του διαδικτύου σε δραστηριότητες μάθησης στο νηπιαγωγείο για την ιστορική και πολιτιστική κληρονομιά – Αρχοντικά Ηπείρου και Νοτίου Αλβανίας, Πρακτικά  Συνεδρίου «Παραδοσιακή αρχιτεκτονική της διασυνοριακής περιοχής – ιστορική και πολιτιστική κληρονομιά», Ιωάννινα, 11-Οκτωβρίου 2008.
  19. Toki, E. I. and Plachouras, K. (2008). LOGOS – APHASIA: A computerized tool designed to be used by the speech and language pathologist
    for the assessment of Aphasia in Greek. Πρακτικά 2ου επιστημονικού συνέδριου με θέμα «Ελληνική Γλώσσα και Διαταραχές», 31 Μαΐου και 1 Ιουνίου 2008, Τμήμα Λογοθεραπείας, ΤΕΙ Πατρών, Πάτρα.
  20. Τόκη, Ε. Ι. και Παγγέ, Π. (2007). Nearest Neighbor Learning: 
    A learning model and an e-learning experience, Πρακτικά 3ου Συνεδρίου Ελληνικής Εταιρείας Συστημικών Μελετών, Πειραιάς, 26-28 Μαΐου 2007.
  21. Παγγέ, Π. και Τόκη, Ε. Ι. (2006). Ελληνικά Δίκτυα Μουσείων και E-learning, Πρακτικά 2ου Συνεδρίου Ελληνικής Εταιρείας Συστημικών Μελετών, Χίος, 25-27 Μαΐου 2006. Τόμος Πρακτικών Περιλήψεων σελ 14.  
    http://www.hsss.gr/2006chios/programateliko.php?t=10
  22. Toki, E. I. and Pange, J. (2006). A Comparative Study of Two Learning Methods: Collaborative Learning Versus Nearest Neighbor Learning, EISTA 2006 Proceedings, 20-23 July 2006, Orlando, Florida, USA.


ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ

  • Επιστημονική Υπεύθυνος του Προγράμματος «Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου» (opencourses.teiep.gr) (2014 – 2015)
  • Επιστημονική Υπεύθυνος του Προγράμματος «Αναμόρφωση Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Τμήματος Λογοθεραπείας» (2003 – 2008)
  • Μέλος της Οργανωτικής Επιτροπής σε οκτώ (8) ημερίδες που πραγματοποιήθηκαν στο Τμήμα Λογοθεραπείας, ΤΕΙ Ηπείρου (2003-2008)
  • Μέλος της ερευνητικής ομάδας στο πλαίσιο του προγράμματος Αρχιμήδης ΙΙ με τίτλο: "Διαπολιτισμική Αγωγή: Συγκριτική προσέγγιση παιδαγωγικής πράξης σε επιλεγμένα προσχολικά ιδρύματα Ελλάδας, Αγγλίας και  Γερμανίας με τη χρήση Νέας Τεχνολογίας." του ΤΕΙ Ηπείρου (2005-2007)
  • Υπεύθυνη για την επιμέλεια, συγγραφή, μετάφραση, ηλεκτρονική σύνταξηκαιγραφικά του Οδηγού Σπουδών 2003-2004 για το Τμήμα Λογοθεραπείας, ΤΕΙ Ηπείρου, στα Πλαίσια Προγράμματος Διεύρυνσης του Τμήματος Λογοθεραπείας (Μάρτιος 2003 – Ιούλιος 2003)
  • Υπεύθυνη για τον Σχεδιασμό και την υλοποίηση του Ασύρματου Δικτύου Ηπείρου, στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Τηλεϊατρικής και Τελεργασίας με τίτλο:“Towards a European TeleMedicine and Telework Network”, του τμήματος Πληροφορικής, του Παν/μίου Ιωαννίνων. (1998 – 1999)
  • Συμμετοχή σε θέματα Νέων Τεχνολογιών, στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα «Εκπαίδευση Τσιγγανοπαίδων», του Παιδαγωγικού Τμήματος του Παν/μίου Ιωαννίνων. (1997)
  • Δημιουργία και έκδοση εντύπου Οδηγού Σπουδών του Τμήματος Λογοθεραπείας (2003).
  • Μέλος σε πολλές επιτροπές (παραλαβή υλικών, πρόχειρων διαγωνισμών, Κλινικής και Πρακτικής άσκησης του Τμήματος Λογοθεραπείας
  • Υπεύθυνη του Προγράμματος Erasmus για το Τμήμα Λογοθεραπείας
  • Υπεύθυνη για τη δημιουργία και υλοποίηση του δικτυακού τόπου του Τμήματος Λογοθεραπείας (www.slt.ioa.teiep.gr) (2004 – 2008)
  • Μέλος της Ένωσης Πληροφορικών Ελλάδας
  • Μέλος της Εταιρείας Συστημικών Μελετών Ελλάδας



ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ

Τα ερευνητικά ενδιαφέροντα μου άπτονται της ενσωμάτωσης και χρήσης των Νέων τεχνολογιών και Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών στη διαδικασία της μάθησης και ειδικότερα σε θέματα που αφορούν στον προφορικό και γραπτό λόγο. Ιδιαίτερο ερευνητικό ενδιαφέρον αποτελεί, πρωτίστως, ο τομέας της αξιολόγησης και αποκατάστασης διαταραχών λόγου με τη χρήση της τεχνολογίας.

Επιστροφή

Τελευταία ενημέρωσηv 19 Ιανουαρίου 2018
English ΕΠΕΑΕΚ ΤΕΙ Ηπείρου ΤΕΙ Ηπείρου